- Гудим, І.М. (2010) Умови оптимізації процесів сприймання творів образотворчого мистецтва учнями з порушеннями зору 5-7 класів Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання (1). pp. 124-131. ISSN ISBN 978-966-97113-3-5
Preview |
PDF
ГУДИМ.pdf Download (586kB) |
Abstract
В статті висвітлюються труднощі, що виникають в учнів з порушеннями зору під час сприймання та аналізу творів образотворчого мистецтва, шляхи їх уникнення та подолання.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | сприймання, твори образотворчого мистецтва, порушення зору, корекція |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки |
Depositing User: | лаборант О. Васильєва |
Date Deposited: | 16 Jun 2014 10:34 |
Last Modified: | 06 Oct 2017 09:59 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5076 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |