Пізнавальна активність як показник різнобічного розвитку дітей з порушенням зору

- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2010) Пізнавальна активність як показник різнобічного розвитку дітей з порушенням зору Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (1). pp. 80-88. ISSN ISBN 978-966-97113-3-5

[img]
Preview
PDF
КОСТЕНКО.pdf

Download (1MB)

Abstract

In the article development of cognitive activity of children is considered with paropsiss: levels, conformities to law, features; the terms of activation of cognitive activity are offered.

Item Type: Article
Keywords: діти з порушеннями зору, пізнавальна активність, пізнавальна діяльність, навчально-виховний процес.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки
Depositing User: лаборант О. Васильєва
Date Deposited: 16 Jun 2014 08:42
Last Modified: 30 Jul 2018 15:20
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5072

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item