- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2010) Пізнавальна активність як показник різнобічного розвитку дітей з порушенням зору Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (1). pp. 80-88. ISSN ISBN 978-966-97113-3-5
Preview |
PDF
КОСТЕНКО.pdf Download (1MB) |
Abstract
In the article development of cognitive activity of children is considered with paropsiss: levels, conformities to law, features; the terms of activation of cognitive activity are offered.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | діти з порушеннями зору, пізнавальна активність, пізнавальна діяльність, навчально-виховний процес. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки |
Depositing User: | лаборант О. Васильєва |
Date Deposited: | 16 Jun 2014 08:42 |
Last Modified: | 30 Jul 2018 15:20 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5072 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |