- Радкевич, В.О. (2010) Дидактичні підходи до відбору і структурування змісту професійно-технічної освіти Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми, 1 (1). pp. 71-77.
Preview |
PDF
Дидактичні_підходи.pdf - Published Version Download (288kB) |
Abstract
У статті обґрунтовано традиційні та інноваційні дидактичні підходи до формування змісту професійно-технічної освіти: знаннєво орієнтований, особистісно орієнтований, діяльнісно розвивальний, компетентнісний, культурологічний.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | зміст професійно-технічної освіти, дидактичні підходи; компетенції. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
Divisions: | Institute of Vocational Education > Laboratory of vocational training in production |
Depositing User: | Директор Валентина Олександрівна Радкевич |
Date Deposited: | 22 May 2014 08:06 |
Last Modified: | 22 May 2014 08:06 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4380 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |