- Трубачева, Світлана Едуардівна (2010) Формування загальнонавчальних компетентностей учнів засобами диференційованого навчання In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 13-14. ISBN 967-966-644-127-3
Preview |
PDF
2010_T2009_TSE.pdf - Published Version Download (0B) |
Abstract
У світлі реалізації сукупності особистісних здібностей кожного учня у навчально-виховному процесі можна виокремити принцип вибору індивідуальної освітньої траєкторії. Цей принцип визначено як право учня на свідомий і узгоджений з педагогом вибір основних компонентів власної освіти, до яких належать: особистісний зміст навчання, індивідуалізовані цілі, завдання, темп, форми, методи, системи контролю, оцінювання тощо.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |