Digital Library NAES of Ukraine

Стан і проблеми факультативного навчання в основній школі

- Кизенко, Василь Іванович (2009) Стан і проблеми факультативного навчання в основній школі In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 7-8. ISBN 967-966-644-127-3

[thumbnail of 2010_T2009_KVI.pdf]
Preview
PDF
2010_T2009_KVI.pdf - Published Version

Download (0B)
Official URL: http://undip.org.ua/

Abstract

Аналізуючи нормативні документи МОН України, можна зробити такий висновок: додатковий час, відведений для факультативів, занадто недостатній, оскільки під час проведення конференцій, семінарів, «круглих столів» тощо керівники загальноосвітніх навчальних закладів і вчителі постійно акцентують увагу на цій проблемі. Це є однією з причин незначних зрушень у практичному розв’язанні проблеми факультативного навчання.

Item Type: Book Section
Keywords: основна школа, варіативний компонент змісту освіти.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Didactics
Depositing User: К. пед. н. Сергій Володимирович Косянчук
Date Deposited: 21 May 2014 14:00
Last Modified: 21 May 2014 14:00
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4306

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item