Педагогічний супровід процесу формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів професійно-технічних навчальних закладів

- Єжова, О. О. (2011) Педагогічний супровід процесу формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів професійно-технічних навчальних закладів Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 8 (18). pp. 234-243.

[img]
Preview
PDF
Педагогчний_супровід_процесу.pdf - Published Version

Download (0B)

Abstract

У статті визначено вимоги до методичної підготовки викладачів професійно-технічних навчальних закладів для проведення здоров'яспрямованої діяльності. З'ясовано, що рівень методичної підготовки викладачів потребує відповідності сучасному стану розвитку теорії і методики виховання.

Item Type: Article
Keywords: формування ціннісного ставлення до здоров'я, методична підготовка, викладачі професійно-технічних навчальних закладів.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.07 Management aspects of educational institutions
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Preventive Education
Depositing User: Альона Леонідівна Демянчук
Date Deposited: 21 May 2014 14:32
Last Modified: 12 Sep 2017 20:12
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4302

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item