Digital Library NAES of Ukraine

Рівні сформованості практичних вмінь у старшокласників шкіл-інтернатів

- Єременко, Л.В. (2012) Рівні сформованості практичних вмінь у старшокласників шкіл-інтернатів In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: матеріали звіт. наук.-практ. конф. Ін-ту проблем виховання НАПН України за 2011 рік , 1 (2). Типовіт, м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 63-66.

[thumbnail of eremenko_12.pdf]
Preview
PDF
eremenko_12.pdf

Download (309kB)

Abstract

Розглянуто наукові підходи до визначення структури вміння і його взаємозв’язок зі знанням й навичками, встановлено рівні сформованості практичних вмінь у старшокласників шкіл-інтернатів.

Item Type: Book Section
Keywords: знання, вміння, навички, практичні вміння старшокласників.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Educational Work in Boarding Schools
Depositing User: молодший науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України Л.Р. Карпушевська
Date Deposited: 15 May 2014 07:21
Last Modified: 22 Nov 2023 10:17
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4194

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item