Digital Library NAES of Ukraine

Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з проблеми професійного самовизначення сільських старшокласниць

- Повалій, Л.В. (2013) Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з проблеми професійного самовизначення сільських старшокласниць In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал Матеріали науково-практичної конференції Інституту проблем виховання НАПН України (3). НАІР, м.Івано-Франківськ, Україна, pp. 178-181.

[thumbnail of Povalii.pdf]
Preview
PDF
Povalii.pdf - Published Version

Download (347kB)

Abstract

У статті проаналізовано результати дослідно-експериментальної роботи з проблеми професійного самовизначення сільських старшокласниць; висвітлено основні напрями науково-методичного забезпечення роботи педагога з учнями і батьками з окресленого питання.

Item Type: Book Section
Keywords: Професійне самовизначення, сільські старшокласниці, педагогічні умови.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Family Education
Depositing User: мол. наук. співроб. К.М. Павицька
Date Deposited: 12 May 2014 10:35
Last Modified: 12 May 2014 10:35
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4101

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item