Концептуальні підходи до моделювання розвитку культури цільового управління професійно-технічним навчальним закладом

- Єльникова, Галина Василівна, Дмитренко, Геннадій Анатолійович and Медведь, Валерій Володимирович (2011) Концептуальні підходи до моделювання розвитку культури цільового управління професійно-технічним навчальним закладом Теорія та методика професійної освіти (1).

[img]
Preview
PDF
ГВЄ_Медв_Дмитр.pdf

Download (687kB)

Abstract

The article discusses conceptual approaches to modeling development kultry purpose of the vocational and technical schools. Reveals the essence of synergy with the position, reasonably complex model structure and culture of the target color concepts of vocational and technical schools.

Item Type: Article
Keywords: development, conceptual approaches, simulation development, culture, targ et management, vocational and technical schools.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.07 Management aspects of educational institutions
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of vocational education and training management
Depositing User: головний науковий співробітник Галина Василівна Єльникова
Date Deposited: 12 May 2014 08:58
Last Modified: 17 May 2016 09:51
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4081

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item