- Лукіна, Т.О. and Проник, В.В. (2007) Features differentiated testing of students distance learning Гуманітарний вісник ДВНЗ ’’Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди“, 1 (1). pp. 203-208.
| ![[thumbnail of Особливості_диференційованого_тестування_студентів_дистанційної_форми_навчання.pdf]](https://lib.iitta.gov.ua/style/images/fileicons/application_pdf.png) Preview | PDF Особливості_диференційованого_тестування_студентів_дистанційної_форми_навчання.pdf - Published Version Download (186kB) | 
Abstract
The article deals with the application of the tests for a differentiated approach to the assessment of knowledge and skills of students in the implementation of distance learning.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Keywords: | test, test objectives, test, monitoring academic performance, differentiated learning, distance learning. | 
| Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study | 
| Divisions: | Institute of Pedagogics > The Laboratory of Education Quality Assessment | 
| Depositing User: | доцент Ю.О. Жук | 
| Date Deposited: | 12 May 2014 09:34 | 
| Last Modified: | 14 Jan 2015 18:32 | 
| URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4046 | 
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
|  | View Item | 

