Digital Library NAES of Ukraine

Формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітнього навчального закладу

- Кириленко, С.В. (2013) Формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітнього навчального закладу In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: матеріали звіт. наук.-практ. конф. (3). НАІР, м.Івано-Франківськ, Україна, pp. 328-332.

[thumbnail of Кириленко1.pdf]
Preview
PDF
Кириленко1.pdf - Published Version

Download (320kB)

Abstract

У статті визначено важливе завдання, яке постає перед загальноосвітніми навчальними закладами: спільно з батьківською громадськістю, іншими соціальними інститутами у процесі свідомої, творчої, моральної діяльності виховати гуманістично спрямовану особистість із стійкою просоціальною поведінкою.

Item Type: Book Section
Keywords: просоціальна поведінка, педагогізація середовища, ціннісне становлення, гуманістичний підхід.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Preventive Education
Depositing User: Альона Леонідівна Демянчук
Date Deposited: 06 May 2014 09:01
Last Modified: 12 Sep 2017 15:11
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3961

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item