Digital Library NAES of Ukraine

Cтан партнерської взаємодії загальноосвітніх навчальних закладів у формуванні превентивного виховного середовища

- Кириченко, В. І. (2013) Cтан партнерської взаємодії загальноосвітніх навчальних закладів у формуванні превентивного виховного середовища In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: матеріали звіт. наук.-практ. конф. (3). НАІР, м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 139-143.

[thumbnail of Кириченко.pdf]
Preview
PDF
Кириченко.pdf - Published Version

Download (373kB)

Abstract

Стаття містить аналітичні матеріали за результатами констатувального та формувального етапу експерименту за темою “Партнерська взаємодія загальноосвітнього навчального закладу з формування превентивного виховного середовища”.

Item Type: Book Section
Keywords: діагностика, формування превентивного виховного середовища, партнерська взаємодія.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.07 Management aspects of educational institutions
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Preventive Education
Depositing User: Альона Леонідівна Демянчук
Date Deposited: 05 May 2014 09:23
Last Modified: 05 May 2014 09:23
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3951

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item