- Отич, О.М. (2013) Психологія мистецтва і художньої творчості як методологічна основа мистецької освіти Working Paper. Ткачук О.В., м. Бердянськ, Україна.
Preview |
PDF
Психол_мист_і_худож_твор_ОМ_Отич.pdf Download (323kB) |
Abstract
Узагальнення викладеного у підрозділі дозволяє стверджувати, що завдяки теоретичним здобуткам психології мистецтва і художньої творчості, які слугують методологічним орієнтиром при визначенні змісту, організаційних форм і методів мистецької освіти, а також практичним здобуткам психологів, що забезпечують викладачів мистецьких дисциплін психолого-педагогічним інструментарієм для діагностики рівнів художньо-творчого розвитку учнів і студентів та виховання їх засобами мистецтва, психологія мистецтва і художньої творчості стає важливою методологічною основою мистецької освіти. Це зумовлює необхідність ґрунтовного вивчення цієї науки студентами мистецьких спеціальностей педагогічних ВНЗ шляхом введення до інваріантної частини навчального плану відповідного навчального предмета й передбачення розробки мистецько-психологічної складової змісту педагогічної практики майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. Адже сьогодні стає очевидним, що результати їхньої мистецько-педагогічної підготовки не можуть обмежуватися лише набуттям знань і умінь з аналізу художньої форми, засвоєнням авторитетних суджень про мистецтво, копіюванням готових зразків виконавської інтерпретації твору тощо. Тільки збагачення процесу художнього пізнання способами, які сприятимуть й стимулюватимуть оригінальні вияви майбутніми вчителями мистецьких дисциплін особистісних реакцій і створюватимуть необхідні умови для їхнього творчого самовираження як суб’єктів мистецько-педагогічного процесу зумовлять позитивні результати вітчизняної мистецької освіти і виведуть її на рівень світових вимог.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |