- Барило, А.В. (2010) Чуйність як психолого-педагогічна категорія In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал Матеріали науково-практичної конференції Інституту проблем виховання НАПН України (1). “Тіповіт”, м.Івано-Франківськ, Україна, pp. 24-26.
Preview |
PDF
Barylo.pdf - Published Version Download (295kB) |
Abstract
У статті розглядаються різні підходи до вивчення поняття "чуйність" як психолого-педагогічної категорії.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | Чуйність, моральна якість, ставлення до іншого, виховання. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships |
Divisions: | Institute of Problems on Education > Laboratory of Family Education |
Depositing User: | мол. наук. співроб. К.М. Павицька |
Date Deposited: | 05 May 2014 14:36 |
Last Modified: | 05 May 2014 14:36 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3883 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |