Digital Library NAES of Ukraine

Логіко-семантичний аналіз поняття “партнерська взаємодія загальноосвітнього навчального закладу"

- Кириченко, В. І. (2012) Логіко-семантичний аналіз поняття “партнерська взаємодія загальноосвітнього навчального закладу" In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: матеріали звіт. наук.-практ. конф , 2 (2). Типовіт, м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 66-70.

[thumbnail of Кириченко_Логіко-семантичний_аналіз_pdf.pdf]
Preview
PDF
Кириченко_Логіко-семантичний_аналіз_pdf.pdf - Published Version

Download (330kB)

Abstract

Висвітлено логіко-семантичну характеристику поняття “партнерська взаємодія загальноосвітнього навчального закладу”, розкрито складові частини процесу педагогічної взаємодії у формуванні превентивного виховного середовища.

Item Type: Book Section
Keywords: взаємодія, партнерство, соціальна взаємодія, педагогічна взаємодія.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Preventive Education
Depositing User: Альона Леонідівна Демянчук
Date Deposited: 30 Apr 2014 10:24
Last Modified: 06 Oct 2015 07:44
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3878

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item