Digital Library NAES of Ukraine

Концептуальні ідеї соціально-педагогічного підходу у формуванні соціально-значущих якостей підростаючої особистості

- Алєксєєнко, Т.Ф. (2012) Концептуальные идеи социально-педагогического подхода в формировании социально-значимых качеств подрастающей личности In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал Матеріали звіт. наук.-практ. конф. Ін-ту проблем виховання НАПН України за 2011 рік (2). Типовіт, м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 40-43.

[thumbnail of Алєксєєнко_Т.Ф.pdf]
Preview
PDF
Алєксєєнко_Т.Ф.pdf - Published Version

Download (379kB)

Abstract

У статті розкрито основні теоретичні підходи та концептуальні соціально-педагогічні ідеї формування соціально-значущих якостей особистості у груповій доброчинній діяльності.

Item Type: Book Section
Keywords: соціально-значущі якості особистості, соціально-педагогічна діяльність, доброчинність.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 314/316 Society
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Social Pedagogy
Depositing User: старший наукови співробітник Р.В. Малиношевський
Date Deposited: 29 Apr 2014 17:17
Last Modified: 01 Oct 2023 10:56
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3852

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item