- Бех, І.Д. (2012) Виховання та розвиток особистості у дзеркалі двох парадигм Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (16). pp. 3-8. ISSN ISBN 978-966-7406-72-1
Preview |
PDF
Бех_2012_(1).pdf Download (246kB) |
Abstract
У статті розкривається проблема сутнісних відмінностей двох фундаментальних підходів у контексті особливостей взаємодії вихователя і вихованця. Розглядаються наукові позиції, на яких ґрунтується педагогіка підтримувального та педагогіка керованого виховання і розвитку підростаючої особистості. Визначається авторська позиція з точки зору позиції оптимального особистісного розвитку.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | особистість, розвиток, особистісний розвиток, самоствердження, міжособистісна взаємодія. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance |
Divisions: | Institute of Problems on Education > Laboratory of Moral and Ethical Education |
Depositing User: | к.п.н.,н.с. Олена Володимирівна Роговець |
Date Deposited: | 25 Apr 2014 16:37 |
Last Modified: | 05 Feb 2018 18:51 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3800 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |