- Величко, Л. П. (orcid.org/0000-0002-1921-3669) (2013) Методична система навчання хімії: перезавантаження Біологія і хімія в сучасній школі, 3 (97). pp. 7-13.
Preview |
PDF
Velychko_Bio_him_3_2013.pdf Download (183kB) |
Abstract
В наш час актуалізується проблема розроблення методичних систем, що були б інноваційними в найширшому розумінні: спиралися б на сучасні досягнення психології, педагогіки, предметних наук, відповідали інноваційним моделям процесу навчання. Утім поява нової методичної системи – явище рідкісне, виняткове не лише в методиці навчання хімії. У сучасному навчальному процесі з хімії спостерігається суперечність між традиційною методичною інтерпретацією змісту, розрахованою на усередненого учня й переважно репродуктивне засвоєння знань, та завданням формування компетентної особистості. Необхідність усунення цієї суперечності потребує якщо не розроблення нової системи навчання хімії, то нового погляду на чинну систему, тобто її «перезавантаження» в сукупності методів, форм, засобів навчання предмета, видів діагностики, контролю й самоконтролю учнів.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | хімія, методична система, навчання хімії |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 54 Chemistry. |
Divisions: | Institute of Pedagogics > The Laboratory of Chemical and Biological Education |
Depositing User: | Oleksandr G Kozlenko |
Date Deposited: | 25 Apr 2014 11:26 |
Last Modified: | 19 Feb 2019 08:10 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3786 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |