- Головко, Микола Васильович (2012) Становлення системи вимог до шкільного підручника в історії вітчизняної дидактики фізики Проблеми сучасного підручника (12). pp. 71-77.
PDF
1_10.pdf Restricted to Registered users only Download (144kB) | Request a copy |
Abstract
Нова редакція Державного стандарту загальної середньої освіти визначає концептуальні засади реалізації освітньої галузі «Природознавство» та фізики як її важливої компоненти. Створення навчальної програми базового курсу фізики, яка деталізує змістові лінії, визначені стандартом, та вимоги до рівня їх опанування учнями загальноосвітньої школи, розпочинає процес формування науково-методичного забезпечення. Його основою має стати підручник з фізики, побудований за сучасними парадигмальними підходами. За останнє десятиріччя вітчизняна дидактика напрацювала значний науковий досвід створення підручника з фізики. Актуальними залишаються питання розроблення системи вимог до цієї навчальної книги як основи дидактичних систем навчання в загальноосвітній школі. Від їх ефективного розв’язання залежатиме не тільки досягнення основних цілей навчання фізики, а й успіх загальної середньої освіти в цілому.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | didactics, textbook of physics, maintenance of educating of physics. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 53 Physics |
Divisions: | Institute of Pedagogics > The Laboratory of Mathematical and Physical Education |
Depositing User: | молодший співробітник Анастасія Борисівна Єленська |
Date Deposited: | 25 Apr 2014 07:51 |
Last Modified: | 02 Aug 2018 14:16 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3772 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |