- Ващенко, Л.С. (2012) Роль шкільного підручника з біології у формуванні умінь застосовувати знання у практичній діяльності Проблеми сучасного підручника , 1 (12).
There is a more recent version of this item available.
Preview |
PDF
Ващенко_Л.С.-1.pdf - Published Version Download (141kB) |
Abstract
This article is devoted to the problem - the role of biology textbooks in the formation of subject competencies, including the ability of students in secondary schools to use the acquired knowledge in practice in their new life situations
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | competence approach, learning outcomes, textbooks, application of knowledge. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute of Pedagogics > The Laboratory of Education Quality Assessment |
Depositing User: | доцент Ю.О. Жук |
Date Deposited: | 17 Apr 2014 16:49 |
Last Modified: | 17 Apr 2014 16:49 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3688 |
Downloads
Downloads per month over past year
Available Versions of this Item
- Роль шкільного підручника з біології у формуванні умінь застосовувати знання у практичній діяльності (deposited 17 Apr 2014 16:49) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |