- Висоцька, А. М. (2013) Implementing the social development of preschool age children with mental retardation Теорія і практика олігофренопедагогіки та спеціальної психології. Вип. 8: Концепція дошкільної освіти дітей з розумовою відсталістю. pp. 83-88. ISSN 978-966-189-230-8
Preview |
PDF
article1.pdf Download (53kB) |
Abstract
The article specified objectives of social development of preschool age children with intellectual disabilities and ways to solve them.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | Social development, preschool age, mental retardation |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise) Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія олігофренопедагогіки |
Depositing User: | Відділ освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку . |
Date Deposited: | 16 Apr 2014 10:39 |
Last Modified: | 22 Dec 2016 15:26 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3605 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |