- Флегонтова, Н.М. (2012) Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів Рідна школа (1). pp. 27-32. ISSN 0131-6788
This is the latest version of this item.
Preview |
PDF
Упровадження_маркетингового_підходу_в_процес.pdf - Published Version Download (234kB) |
Abstract
In the article reveals the essence of marketing approach in preparing future teachers to organize cultural leisure pupils. The author introduces the reader to methods of preparing future teachers to the above mentioned activities has a positive result and are effective.
Downloads
Downloads per month over past year
Available Versions of this Item
-
Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів (deposited 31 Mar 2014 14:17)
- Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів (deposited 15 Apr 2014 09:56) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |