- Осадчук, Раїса Іванівна (2013) Міжпредметні зв’язки в умовах фундаменталізації змісту суспільно-гуманітарних предметів у старшій школі In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2012 рік , 1 . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 17-18.
Preview |
PDF
Tza2012_ORI.pdf - Published Version Download (271kB) |
Abstract
Ефективність змісту суспільно-гуманітарних предметів у вивченні учнями старшої школи в умовах профільного навчання значно підвищиться, якщо застосовувати педагогічну технологію реалізації міжпредметних зв’язків (МПЗ), яка враховує категоріальну сутність, структуру, функції, специфіку навчання на міжпредметній основі; передбачає дотримання організаційних принципів і умов її впровадження у навчально-виховний процес, вибір форм, методів, засобів і прийомів навчання, інтегрування з сучасними технологіями (проблемного, ігрового, програмового навчання тощо).
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | старша школа, фундаменталізації змісту суспільно-гуманітарних предметів, міжпредметні зв’язки. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute of Pedagogics > The Laboratory of Didactics |
Depositing User: | К. пед. н. Сергій Володимирович Косянчук |
Date Deposited: | 14 Apr 2014 12:37 |
Last Modified: | 14 Apr 2014 12:37 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3507 |
Downloads
Downloads per month over past year
Available Versions of this Item
- Міжпредметні зв’язки в умовах фундаменталізації змісту суспільно-гуманітарних предметів у старшій школі (deposited 14 Apr 2014 12:37) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |