- Аніщенко, В.М. (2013) Принципи постановки навчальних цілей у модульній методології Міжнародної Організації Праці Образование как фактор развития интеллектуально-нравственного потенциала личности и современного общества»: Материалы международной научной конференции 28 – 29 ноября 2013 года (1). pp. 201-213. ISSN 978-5-8290-1344-8
![]() Preview |
PDF
В_хранилище_Постановка__целей.pdf - Published Version Download (205kB) |
Abstract
Однією з найголовніших складових процесу навчання є постановка навчальних цілей. Від цієї складової залежить правильність формування змісту навчання, а відтак і його результат. Особливої актуальності цей процес набуває у професійній підготовці виробничого персоналу оскільки, у кінцевому рахунку він впливає на формування продуктивності виробництва. У статті автор намагається висвітлити принципи і підходи до формування цілей професійного навчання та їх взаємозв’язок з цілями виробництва.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
![]() |
View Item |