- Васьківська, Галина Олексіївна (2012) Фундаменталізація змісту освіти – вимога сучасності Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна.
PDF
DTiP_12_1_VGO1.pdf Restricted to Registered users only Download (218kB) | Request a copy |
Abstract
Вступна стаття до збірника наукових праць «Дидактика: теорія і практика», присвяченого актуальним питанням теорії і практики освіти і навчання, зокрема фундаменталізації як соціально-педагогічному явищу. Збірник буде корисним для науковців, докторантів, аспірантів, викладачів, педагогів-практиків, здобувачів і всіх зацікавлених у розв’язанні нагальних проблем змісту освіти. На думку провідних вітчизняних науковців, українська освіта у новому тисячолітті має набувати ознак фундаменталізації як методу пізнання, гуманізації як стратегічної цінності-цілі, екологізації як системи убезпечення і демократизації як основи функціонування вільного суспільства.
Downloads
Downloads per month over past year
Available Versions of this Item
- Фундаменталізація змісту освіти – вимога сучасності (deposited 10 Apr 2014 11:41) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |