Digital Library NAES of Ukraine

Впровадження індивідуального плану розвитку як технології виховання самостійної особистості

- Бернацька, О.Б. (2009) Впровадження індивідуального плану розвитку як технології виховання самостійної особистості Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: збірник наукових праць, 1 (13). pp. 121-129. ISSN ISBN: 978-966-2903-36-2

[thumbnail of bernatzka_2009.pdf]
Preview
PDF
bernatzka_2009.pdf

Download (529kB)

Abstract

The article is devoted the process of drafting and realization of Individual Planning of Development of child (IPR) as technology personality oriented education of independent personality.

Item Type: Article
Keywords: «Individual Planning of Development of child», «individual educate саre», «potential of growth», «students of educate establishments», «technology of the pedagogical monitoring», «conscious educate position».
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Educational Work in Boarding Schools
Depositing User: молодший науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України Л.Р. Карпушевська
Date Deposited: 30 Apr 2014 10:14
Last Modified: 30 Apr 2014 10:14
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3246

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item