Digital Library NAES of Ukraine

Социально-психологический анализ потребности включения младших подростков в малые группы школьников

- Сергєєва, Н.В. (orcid.org/0000-0001-8153-2911) (2009) Социально-психологический анализ потребности включения младших подростков в малые группы школьников Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (13). pp. 275-282. ISSN 978-966-2124-49-1

[thumbnail of Сєргєєва_Н.В._Соціально-психологічний_аналіз_потреби_включення_молодших_підлітків_у_малі_групи_школярів.pdf]
Preview
PDF
Сєргєєва_Н.В._Соціально-психологічний_аналіз_потреби_включення_молодших_підлітків_у_малі_групи_школярів.pdf - Updated Version

Download (659kB)

Abstract

Devoted the concept "small group" and the basic characteristics of small group, features of the needs of young teenage age entering in small groups of schoolboys.

Item Type: Article
Additional Information: Збірник наукових праць
Keywords: crisis of teenage age, social group, small group.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 314/316 Society
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Social Pedagogy
Depositing User: старший наукови співробітник Р.В. Малиношевський
Date Deposited: 03 Apr 2014 09:26
Last Modified: 18 Jan 2019 21:25
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2985

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item