- Флегонтова, Н.М. (2011) Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу Проблеми освіти: науковий збірник (68). pp. 145-152. ISSN 2078-1016
Preview |
PDF
Педагогічні_умови_підготовки_майбутніх_учителів_до_організації_культурного_дозвілля_школярів_на_основі_маркетингового_підходу.pdf - Published Version Download (348kB) |
Abstract
У статті розглядається сутність педагогічних умов підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на засадах маркетингового підходу, що визначаються як сукупність чинників, які забезпечують застосування інноваційних форм і методів навчання, відповідно до їхніх освітніх потреб і запитів.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | підготовка майбутніх учителів, педагогічні умови, культурне дозвілля, маркетинговий підхід. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction |
Divisions: | Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Pedagogical Aesthetics and Ethics Department |
Depositing User: | канд. пед. наук Н.М. Флегонтова |
Date Deposited: | 31 Mar 2014 17:43 |
Last Modified: | 31 Mar 2014 17:43 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2816 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |