- Флегонтова, Н.М. (2011) Особливості підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу Вища освіта України . Тематичний випуск "Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології", 3. pp. 216-225.
Preview |
PDF
Особливості_підготовки_майбутніх_учителів_до_організації_культурного_дозвілля_школярів_на_основі_маркетингового_підходу.pdf - Published Version Download (293kB) |
Abstract
У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу, які полягають у виокремленні у навчально-виховному процесі маркетингового напряму підготовки, що в подальшому сприяє формуванню їхньої маркетингової компетентності. Остання розглядається як інтегративна характеристика професійних та особистісних якостей майбутніх учителів, що забезпечується завдяки достатньому рівню маркетингових знань, умінь і навичок.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | підготовка майбутніх учителів, організація культурного дозвілля школярів, маркетинговий підхід, маркетингова компетентність. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Divisions: | Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Pedagogical Aesthetics and Ethics Department |
Depositing User: | канд. пед. наук Н.М. Флегонтова |
Date Deposited: | 31 Mar 2014 17:42 |
Last Modified: | 31 Mar 2014 17:42 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2803 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |