Digital Library NAES of Ukraine

Педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків сільськогосподарського виробництва

- Зуєва, Альона Борисівна (2013) Педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків сільськогосподарського виробництва Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія досвід, проблеми, 1 (34). pp. 159-163. ISSN 978-966-2337-01-3

[thumbnail of Зуєва1.pdf]
Preview
PDF
Зуєва1.pdf

Download (284kB)

Abstract

The article is devoted to the training of young specialists in Agricultural College. The pedagogical conditions the professional thought of technical mechanics in agriculture is described.

Item Type: Article
Keywords: pedagogical conditions, professional thought, technical mechanic, agriculture
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 6 Applied Sciences. Medicine. Technology > 63 Agriculture and related sciences and techniques. Forestry. Farming. Wildlife exploitation
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of online course book for VET
Depositing User: к. пед. н. Альона Борисівна Зуєва
Date Deposited: 23 Jun 2014 09:32
Last Modified: 22 Nov 2018 11:25
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2763

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item