Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX – перша третина XX ст.)

- Сухомлинська, Ольга Василівна, Дічек, Наталія Петрівна, Березівська, Лариса Дмитрівна (orcid.org/0000-0002-5068-5234), Гупан, Нестор Миколайович, Бондар, Людмила Семенівна, Антонець, Наталія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7772-9364), Філімонова, Тетяна Віталіївна, Антонець, Михайло Якович, Куліш, Тетяна Іванівна (orcid.org/0000-0001-8509-9190) and Шевченко, Світлана Миколаївна (2013) Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX – перша третина XX ст.) Project Report. Педагогічна думка, м. Київ, Україна.

[img] PDF
13-01_Монографія.pdf - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (2MB) | Request a copy

Abstract

У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. як,, розширено усталені поняттєво-термінологічні й сутністі виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад його реалізації, й соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників (диференціація як чинник і складова профільності навчання, диференціація як рушій створення науково-методичного забезпечення (програми, підручники, стандарти методична літератури і т. ін.). У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. Розширено усталені поняттєво-термінологічні й сутнісні виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад реалізації,соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників, тобто диференціація розкрита як чинник і складова навчального процесу у шкільних навчальних закладах України через відбиття у змісті освіти, у профільності навчання, у науково-методичному апараті тощо. Монографія буде корисною для впровадження у ВНЗ України з метою поглиблення фахової підготовки майбутніх учителів і викладачів. Її матеріали можуть бути використаними також у лекційній та методичній роботі Інститутів ППО України, у дослідженнях науковців, аспірантів, практикуючих працівників освіти.

Item Type: Monograph (Project Report)
Keywords: Differentiated approach, history of Ukrainian school
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 9 Geography. Biography. History > 93/94 History
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of History of Pedagogy
Depositing User: д.пед.н., професор Н.П. Дічек завідувач відділу історії та філософії освіти
Date Deposited: 19 Mar 2014 13:21
Last Modified: 12 Mar 2019 15:23
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2362

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item