- Алєксєєнко, Т.Ф. (2011) Феноменологічний підхід в оцінці розвитку малої групи як соціально-педагогічного явища Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (15). pp. 62-69. ISSN 978-617-620-015-4
Preview |
PDF
Алєкєєнко_Т.Ф._Феноменологічний_підхід_в_оцінці_розвитку_малої_групи_як_соціально-педагогічного_явища.pdf - Published Version Download (312kB) |
Abstract
In this article to inspecting essence and contents phenomenological approach in Science, sotsialno-pedagogicheskiy phenomenon small groups of pupil, the basic parameters of his research and their main characteristics.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | phenomenological approach, the basic parameters phenomenon small groups of pupil. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise) Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute of Problems on Education > Laboratory of Social Pedagogy |
Depositing User: | старший наукови співробітник Р.В. Малиношевський |
Date Deposited: | 19 Mar 2014 13:30 |
Last Modified: | 01 Oct 2023 10:41 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2361 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |