Digital Library NAES of Ukraine

Профільна освіта та професійна орієнтація в школі як складові соціалізації учнівської молоді в сучасному суспільстві

- Гуцан, Л.А. (2009) Профільна освіта та професійна орієнтація в школі як складові соціалізації учнівської молоді в сучасному суспільстві In: Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді 3б. наук. праць. – Вип. 13, Кн. 2. , 2009 (13). П.П. Зволейко Д.Г., м. Кам'янець-Подільський, Україна, pp. 289-298. ISBN 978-966-2124-50-7

[thumbnail of Gutsan_2009.pdf]
Preview
PDF
Gutsan_2009.pdf - Published Version

Download (837kB)

Abstract

У статті проаналізовано завдання, що сьогодні ставляться перед школою у контексті сучасної теорії профільного навчання старшокласників у загальноосвітньому учбовому закладі

Item Type: Book Section
Keywords: Профільне навчання, професійна орієнтація, профільна школа, елективні навчальні курси, допрофільна підготовка, самовизначення старшокласників
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Labor Education and Vocational Guidance
Depositing User: завідувач О.Л. Морін
Date Deposited: 18 Mar 2014 14:13
Last Modified: 18 Mar 2014 14:13
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2346

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item