- Карпушевська, Л.Р. (2010) Аналітично-орієнтована арт-терапія як засіб педагогічної підтримки статево-рольового самовизначення старшокласників інтернатних закладів Наукові праці, 131 (144). pp. 91-95. ISSN 1609-7742
Preview |
PDF
karpushevska.pdf - Published Version Download (5MB) |
Abstract
Cтаттю присвячено можливостям педагогічної підтримки статево-рольового самовизначення старшокласників загальноосвітніх закладів інтернатного типу засобами аналітично-орієнтованої арт-терапії. В статті розкрито сутність позитивного та негативного розв'язання кризи статево-рольового самовизначення старшокласників. Також розглянуто ґенеза формування у старшокласників уявлень про самого себе та своє майбутнє, включаючи плани щодо створення сім’ї та виконання ґендерних ролей, відображення цих уявлень у творчих візуальних та письмових роботах старшокласників. За висновком автора, аналітично-орієнтована арт-терапія як технологія педагогічної підтримки виступає дієвим засобом розвитку стійкого творчого та цілісного Я. Особлива увага приділяється мовній інтерпретації візуальних образів як смислотворення та рефлексії суб’єктивних переживань в процесі творчої діяльності, обґрунтовано ефективність її впливу на самовизначення старшокласників.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |