- Тарара, Анатолій Михайлович, Корець, М.С. and Сушко, І.А. (2011) Когнітивно-дидактичні основи проектування навчальних підручників і посібників Проблеми сучасного підручника. pp. 331-340.
PDF
А._М._Тарара,_І._А._Сушко_Сучасний_підручник_«Технології»_для_учнів_основної_школи.pdf Restricted to Registered users only Download (136kB) | Request a copy |
Abstract
У статті розглянуто когнітивно-дидактичні основи проектування навчальних посібників для майбутніх вчителів технологій з циклу технічних дисциплін. Особлива увага акцентується на послідовності етапів проектування, на вимогах до методичного апарату та запитань і завдань у посібниках. Аналізуються результати моніторингу навчальних посібників на рівні викладачів і студентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | технічні дисципліни, технології, проектування підручників, методичний апарат, моніторинг якості, педагогічні вимоги, принципи розробки підручників, рівні викладу інформації. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Technological Education |
Depositing User: | Анатолій Михайлович Тарара |
Date Deposited: | 17 Mar 2014 11:36 |
Last Modified: | 25 Mar 2019 20:12 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2300 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |