- Кокарєва, М. В. (2012) Теоретичні основи дослідження проявів творчості при сприйманні рекламної інформації в юнацькому віці Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (15). pp. 188-195.
Preview |
PDF
Кокарєва_М._В._Теоретичні_основи_дослідження_проявів_творчості_при_сприйманні.pdf Download (238kB) |
Abstract
У статті представлено теоретичний огляд наукової літератури з проблеми дослідження психологічних особливсотей сприймання рекламної інформації в юнацькому віці з метю визначення проявів товрчості у цьому процесі. Представлено огляд визначень понять «реклама» та «рекламна інформація».
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | рекламна інформація, сприймання, творчість, юнацький вік |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of psychology of creativit |
Depositing User: | с.н.с. Марія Володимирівна Шепельова |
Date Deposited: | 05 Feb 2014 09:53 |
Last Modified: | 05 Feb 2014 09:53 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1591 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |