Digital Library NAES of Ukraine

Формування професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних як педагогічна проблема

- Ростока, Марина Львівна (2012) Формування професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних як педагогічна проблема In: Інформаційні технології в наукових дослідженнях і навчальному процесі (-). Видавництво Державного закладу"Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", м. Луганськ, Україна, pp. 102-104. ISBN 978-966-617-301-3

Warning
There is a more recent version of this item available.
[thumbnail of тези_ростока_2012_луганск_МК.pdf]
Preview
PDF
тези_ростока_2012_луганск_МК.pdf

Download (193kB)
Official URL: http://luguniv.edu.ua

Abstract

Автор сатті порушує питання формування професійної компетеності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних в ПТНЗ та розглядає цей процес як педагогічну проблему

Item Type: Book Section
Keywords: професійна компетентність, педагогічні умови,обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, професійна підготовка
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology
Depositing User: завідувач Марина Львівна Ростока
Date Deposited: 13 Dec 2013 10:48
Last Modified: 31 Mar 2014 17:02
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1300

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item