- Биков, В.Ю. (2010) Моделі системи освіти і освітнього середовища Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти, 27 (1) (31). pp. 39-47. ISSN 2078-7812
Preview |
PDF
Моделі_системи_освіти_і_освітнього_середовища.pdf - Published Version Download (165kB) |
Abstract
ончаренка, це – духовне обличчя людини, яке складається під впливом моральних і духовних цінностей, що є надбанням її культурного кола, а також процес виховання, самовиховного впливу, шліфування, тобто процес формування обличчя людини. При цьому головним є не обсяг знань, а поєднання останніх з особистісними якостями, вміннями самостійно розпоряджатися своїми знаннями. За означенням, прийнятим ХХ сесією Генеральної конференції ЮНЕСКО, під освітою розуміється процес і результат вдосконалення здібностей і поведінки особистості, за яким вона досягає соціальної зрілості та індивідуального зростання. В освіті завжди є як формальний аспект, тобто духовна діяльність або духовна здатність, яка розглядається незалежно від матеріалу у певний час, так і матеріальний, тобто зміст освіти, а навчання – цілеспрямований процес передачі (відомостей –_авт.) і засвоєння знань, умінь навичок і способів пізнавальної діяльності людини.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | Модель, система освіти, освітнє середовище |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Department of research and learning environment design |
Depositing User: | Алла Кишкан |
Date Deposited: | 09 Nov 2013 19:27 |
Last Modified: | 24 Mar 2021 07:04 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1167 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |