- Піддячий, Микола Іванович (orcid.org/0000-0001-6571-1450) (2006) Історичні передумови та теоретичні засади профорієнтації школярів Педагогіка і психологія, 3 (52). pp. 29-36. ISSN 2304-0629
Preview |
PDF
5_ІстоПереТеоЗасаПрофоШко_КиївАПН2006.pdf Download (252kB) | Preview |
Abstract
У статті аналізуються педагогічна спадщина та емпіричний досвід видатних філософів, просвітителів, педагогів; історичні тенденції розвитку профорієнтації на основі теорії природовідповідності; психолого-педагогічний аспект проблеми підготовки молоді до професійної діяльності засобами професійної орієнтації; проблема виховання та підготовки молоді до свідомого професійного самовизначення; політехнічний підхід у формуванні професійної направленості школярів; розробка методик систематичного виховного впливу на школярів І – ХІ класів у напрямі розвитку їх здібностей, задатків тощо.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | педагогічна спадщина, емпіричний досвід, філософ, просвітитель, педагог |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Profile Education |
Depositing User: | Професор Микола Іванович Піддячий |
Date Deposited: | 05 Feb 2015 07:49 |
Last Modified: | 25 Mar 2019 21:06 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8170 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |