- Шпарик, Оксана Михайлівна (2015) Theoretical ideas of Ukrainian and foreign scholars on the problem of Differentiated Instruction In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 55-56.
Preview |
Text
Tezy_НДР 2015_Теоретичні ідеї вітчизняних та зарубіжних фахівців щодо проблеми диференціації навчання школярів-converted.pdf Download (133kB) | Preview |
Official URL: http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.p...
Abstract
The theses reveal various aspects of the problem of differentiating student learning. It is highlighted features of differentiated instruction, which accentuated in the works of Ukrainian and foreign scientists.
| Item Type: | Book Section |
|---|---|
| Keywords: | theoretical ideas, DI, general secondary school |
| Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
| Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Comparative Pedagogy |
| Depositing User: | Оксана Михайлівна Шпарик |
| Date Deposited: | 05 Feb 2019 13:20 |
| Last Modified: | 05 Feb 2019 13:20 |
| URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/714360 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
![]() |
View Item |


