Values ​​of educational space and axiogenesis of a gifted person

Лабораторія, психології обдарованості (2020) Values ​​of educational space and axiogenesis of a gifted person (4). Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна.

[img] Text
Тези_зб._29.10.2020.pdf - Published Version

Download (717kB)

Abstract

The collection presents theses of the participants of the traditional scientific-practical seminar of the laboratory of giftedness psychology "Values ​​of educational space and axiogenesis of gifted personality". The authors outline a number of heuristic approaches to the study of personality in general and the axiogenesis of gifted personality in particular. The collection unites scientific studies of well-known researchers, as well as students and graduate students who are beginning their scientific career.

Item Type: Book
Additional Information: Цінності освітнього простору і аксіогенез обдарованої особистості: тези доповідей ХІ наук.-практ.семінару., 29 жовтня 2020р. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2020. 58 с.
Keywords: axiogenesis, gifted personality, development of giftedness, educational space, values, personal values
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of psychology of giftedness
Depositing User: Лабораторія психології обдарованості Інститут психології імені Г.С. Костюка
Date Deposited: 04 Dec 2020 23:18
Last Modified: 04 Dec 2020 23:18
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/722578

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item