Діагностика провідного когнітивного стилю дітей з труднощами у навчанні

- Тарасун, В.В. (orcid.org/0000-0002-4193-6513) and Рождественська, Д.Б. (2002) Діагностика провідного когнітивного стилю дітей з труднощами у навчанні Діагностика і корекція індивідуального розвитку учнів в процесі навчання, 1. pp. 59-68.

[img]
Preview
PDF
Діагностика_провідного_когнітивного_стилю_Рождественська_стаття_2002.pdf - Published Version

Download (454kB)

Abstract

У статті представлено теоретично обгрунтований діагностичний інструментарій для визначення провідного когнітивного стилю дітей з труднощами у навчанні.

Item Type: Article
Keywords: когнітивний стиль, види когнітивних стилів (полезалежність-поленезалежність, імпульсивність-рефлексивність, вузький-широкий діапазон еквівалентності), процес навчання, діти з труднощами у навчання
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of research and learning environment design
Depositing User: Діна Борисівна Рождественська
Date Deposited: 03 Jul 2013 17:49
Last Modified: 21 Jun 2019 14:35
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/971

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item