Prevention of aggressive behavior junior pupils of multimedia

- Олексюк, Н.В. (2015) Prevention of aggressive behavior junior pupils of multimedia In: Всеукраїнська науково-практична Iнтернет-конференція «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку». Секція 6. Інформаційні технології в навчанні та управлінні навчальним процесом Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаський інститут банківської справи Чорноморський державний університет імені Петра Могили, м.Черкаси, Україна, pp. 211-212.

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
PDF
Document.pdf

Download (67kB) | Preview

Abstract

Analyzed the concept of "aggressive behavior", "multimedia". Analyzed relevance prevent aggressive behavior of younger students using multimedia.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: aggressive behavior, junior pupils, multimedia
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Information Technologies and Learning Tools > Department of Technologies of Open Learning Environment
Depositing User: м.н.с. Н.В. Яськова
Date Deposited: 29 May 2015 10:21
Last Modified: 29 May 2015 10:21
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/9446

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item