Модель побудови відкритих інформаційних середовищ для наукових досліджень

- Новицький, О.В. and Андрійчук, Н.М. (2013) Модель побудови відкритих інформаційних середовищ для наукових досліджень In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України ІІТЗН НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 90-91.

[img]
Preview
PDF
Новицкий_Андрийчук_тези_2013.pdf - Published Version

Download (69kB)
Official URL: http://www.ime.edu-ua.net/cont/tezy_2013.pdf

Abstract

Наукові установи активно планують та реалізують архіви (репозиторії) своєї наукової продукції. В процесі роботи з електронними ресурсами кожна організація стикається з цілим рядом проблем, що стосуються як одержання доступу до інформаційних ресурсів інших організацій, так і виробництва власної електронної інформації та її поширення. При цьому все більш актуальними стають питання інтеграції інформаційних ресурсів. В останні роки створення систем інтеграції даних стало важливим напрямком практичних розробок інформаційних систем різного призначення, в тому числі і електронних бібліотек (ЕБ) або архівів

Item Type: Book Section
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.7 Computer communication. Computer networks
Divisions: Information Technologies and Learning Tools > Department of Computer-oriented systems of education and research
Depositing User: н.с. З.В. Савченко
Date Deposited: 05 Apr 2013 15:15
Last Modified: 05 Apr 2013 15:17
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/877

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item