Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу)

- Мороз, Петро Володимирович (2008) Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) Проблеми сучасного підручника (8). pp. 340-352.

[img]
Preview
PDF
4_01.pdf

Download (155kB) | Preview

Abstract

В статті розглядається роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: шкільний підручник історії, історія стародавнього світу, дослідницьке навчання, навчальна проблема
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 9 Geography. Biography. History > 93/94 History
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Social Studies Education
Depositing User: завідувач науково-організаційного відділу Інститут педагогіки, старший науковий співробітник Петро Володимирович Мороз
Date Deposited: 02 Mar 2015 08:41
Last Modified: 02 Mar 2015 08:41
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8460

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item