Історичні передумови та теоретичні засади профорієнтації школярів

- Піддячий, Микола Іванович (2006) Історичні передумови та теоретичні засади профорієнтації школярів Педагогіка і психологія, 3 (52). pp. 29-36. ISSN 2304-0629

[img]
Preview
PDF
5_ІстоПереТеоЗасаПрофоШко_КиївАПН2006.pdf

Download (252kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються педагогічна спадщина та емпіричний досвід видатних філософів, просвітителів, педагогів; історичні тенденції розвитку профорієнтації на основі теорії природовідповідності; психолого-педагогічний аспект проблеми підготовки молоді до професійної діяльності засобами професійної орієнтації; проблема виховання та підготовки молоді до свідомого професійного самовизначення; політехнічний підхід у формуванні професійної направленості школярів; розробка методик систематичного виховного впливу на школярів І – ХІ класів у напрямі розвитку їх здібностей, задатків тощо.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічна спадщина, емпіричний досвід, філософ, просвітитель, педагог
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Profile Studies and Vocational Consultation
Depositing User: Микола Іванович Піддячий
Date Deposited: 05 Feb 2015 07:49
Last Modified: 05 Feb 2015 07:49
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8170

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item