Перспективи впровадження моніторингу ІК-компетентності учнів в контексті євроінтеграційних процесів.

- Гриценчук, О.О. (2014) Перспективи впровадження моніторингу ІК-компетентності учнів в контексті євроінтеграційних процесів. In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції, 2014. ІІТЗН НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 16-18.

[img]
Preview
PDF
Гриценчук О О_тези 27.03.2014.pdf

Download (80kB) | Preview

Abstract

Для сучасного етапу процесу євроінтеграції характерним є визначення світовою спільнотою важливості місця і ролі освіти. Гнучка система освітньо-кваліфікаційних рівнів, якісна, відкрита освіта, навчання продовж життя, створення єдиного освітнього європейського простору - пріоритетні напрями, що вимагають залучення до евроінтеграційних процесів всіх ланок системи освіти. Міжнародною педагогічною спільнотою визначається два підходи до вимірювання навчальних досягнень у галузі ІКТ. Перший полягає у вимірювання навчальних досягнень у певній предметній галузі з використанням ІКТ. Такий підхід не дає можливості виокремити результати навчальних досягнень як з навчального предмету дослідження (начальної галузі), так і з галузі ІКТ, він передбачає нероздільність досягнень. В основі другого підходу лежить вимірюванні досягнень у галузі ІКТ як дискретної галузі навчання. Цей підхід передбачає, що навчальні досягнення учнів з ІКТ мають бути більш загальними, ніж ті, що необхідні для тієї чи іншої дисципліни і включати набір знань, умінь, навичок та ставлень у галузі ІКТ, які легко адаптуються до нових умов.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Моніторинг, ІК-компетентність учнів, загальна середня освіта.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Information Technologies and Learning Tools > Інформаційно-аналітичний відділ педагогічних інновацій
Depositing User: н.с. О.О. Гриценчук
Date Deposited: 06 Jan 2015 10:46
Last Modified: 06 Jan 2015 10:46
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7667

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item