Забезпечення суб’єктності особи, яка вчиться в професійному навчальному закладі як педагогічна проблема

- Ягупов, Василь Васильович (2014) Забезпечення суб’єктності особи, яка вчиться в професійному навчальному закладі як педагогічна проблема In: Освітньо-наукове забезпечення діяльності правоохоронних органів і військових формувань України: тези VІІ всеукр. наук.-практ. конф. Національна академія Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького, м.Хмельницький, Україна, pp. 53-54.

[img]
Preview
PDF
конф_Хмельн.pdf

Download (127kB)

Abstract

Основна увага приділяється розкриттю ролі того, хто вчиться в професійному навчальному закладі як суб’єкта педагогічного процесу, виявленню його основних якостей (самосвідомість, самостійність, автономність і здатність нести відповідальність за свої дії, вчинки і можливі наслідки своїх помилкових дій). Стосовно професійної освіти представлено основні показники суб’єкта і суб’єктності того, хто вчиться, а також основні ознаки суб’єкта в професійному навчанні.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: суб’єкт; суб’єктність особи, що вчиться
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > All-Ukrainian information analysis center for vocational education and training
Depositing User: Доктор педагогічних наук/завідувач лабораторією В.І. Свистун
Date Deposited: 01 Dec 2014 07:38
Last Modified: 01 Dec 2014 07:38
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7223

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item