Психологічні особливості прояву самооцінки у молодших школярів із затримкою психічного розвитку

- Прохоренко, Л.І. (2014) Психологічні особливості прояву самооцінки у молодших школярів із затримкою психічного розвитку Научно-исследовательские публикации, 1 (5). pp. 76-85. ISSN 2308-1732 (Print); ISSN 2308-5640 (Online)

[img] Microsoft Word
Психологические_особенности_проявления_самооценки_.doc - Published Version

Download (96kB)

Abstract

У статті проаналізовано основні шляхи формування самооцінки, особливості ЇЇ прояви у дітей з ЗПР молодшого шкільного віку. Актуальність цієї проблеми обумовлена тим, що молодший шкільний вік є важливим періодом для становлення самооцінки школяра, подальшого його розвитку та впливу на особистість. Виявлено неадекватну самооцінку у молодших школярів з ЗПР, визначено шляхи корекції, які спрямовані на формування адекватного його рівня.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дети с ЗПР, младших школьников
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Institute of Special Pedagogics > Лабораторія інтенсивної педагогічної корекції
Depositing User: мол.наук.співробітник Інституту спеціальної педагогіки Ірина Ігорівна Босенко
Date Deposited: 30 Nov 2014 16:08
Last Modified: 19 Oct 2017 22:39
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7215

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item