nternational Comparative Assessment PISA as a guide for science education in Ukraine

- Козленко, О. Г. (orcid.org/0000-0003-3271-9231) (2020) nternational Comparative Assessment PISA as a guide for science education in Ukraine In: Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. 14 травня 2020 р., м. Тернопіль Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна, pp. 221-223.

[img] Text
Збірник Тернопіль-страницы-221-223.pdf

Download (2MB)

Abstract

he general issues of creation and application of competence-oriented tasks in teaching biology in accordance with the structure of natural science literacy of the international comparative assessment PISA are considered.

Item Type: Book Section
Keywords: science teaching, model, students, competence test, PISA
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 57 Biological sciences in general
Divisions: Institute of Pedagogics > Chemical, Biological, and Physical Education Department
Depositing User: лаборант Аліна Хилько
Date Deposited: 15 Jun 2020 03:10
Last Modified: 15 Jun 2020 03:10
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720712

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item